Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego >>>
Ułatwienia dostępu
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego >>>
Plan działań na rzecz poprawy zapewnienia dostępności >>>
Zarządzenie wewnętrzne nr 26/2024 r. z dnia 18 grudnia 2024 r. >>>
Zarządzenie Dyrektora Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi
w sprawie wyznaczenie Koordynatora ds. Dostępności oraz powołania Zespołu ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej.
Zarządzenie wewnętrzne nr 27/2024 >>>
Koordynator ds. Dostępności:
Dariusz Łukowicz
telefon: 42 689-20-88
e-mail:
Miejskie Centrum Medyczne „Górna" zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony strony internetowej Miejskiego Centrum Medycznego „Górna" .
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Firmę 101 sp. z o.o., która zadeklarowała zgodność z wytycznymi WCAG 2.1 na poziomie AA. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Dariusz Łukowicz — mejlowo
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej przychodni:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
W skład Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi wchodzi 6 placówek, świadczących usługi z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, rehabilitacji leczniczej, stomatologii oraz administracja. Wszystkie lokalizacje dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych. Placówki zlokalizowane są przy:
W recepcji i w każdym innym miejscu można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu. Usługa jest bezpłatna dla osób niesłyszących i Głuchych. Pacjenci mają możliwość wejścia z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Ministerstwo Cyfryzacji udostępnia następujące aplikacje mobilne: